Zoals de LimonadeBrigade ouders wil laten ervaren dat ze er niet alleen voor staan, zo geldt dat ook voor de medewerkers en betrokken partners uit het opvoedveld. Op de verbindingsdag leren zij elkaar (beter) kennen, zodat ze elkaar kunnen inspireren en weten te vinden bij vraagstukken. Het wiel hoeft ten slotte niet steeds opnieuw uitgevonden te worden.
Natuurlijk waren ook de leden van Limo NL aanwezig. Zij doen het hele jaar door hun best om dat spreekwoordelijke wiel uit te vinden en, waar mogelijk, de verschillende locatie te ondersteunen.
In het geweldige parkhuis in Amersfoort namen ze deel aan een programma dat bestond uit verschillende onderdelen die allen hebben bijgedragen aan verbinding. Verbinding met elkaar, verbinding met het gedachtengoed en verbinding met de doelgroep.
Er werden activiteiten gedaan waarin, tot grote trots van de organisatoren, meteen bleek dat Limo mensen uitblinken in samenwerken! De brainstormsessie met sneltekenares (officiele term) Femke zal resulteren in een praatplaat over de LimonadeBrigade waaraan iedereen input heeft kunnen leveren. Na de lunch mochten we allemaal ervaren hoe het voelt als je andere mensen positief over je hoort praten. Die boost konden velen wel gebruiken, want onder de bezielde leiding van medewerkers van Fraimworks werden ‘s middags video’s gemaakt om online te verbinden met de doelgroep. Wat we meenemen uit die workshop? Dat we zelf écht heel waardevolle video’s kunnen maken, zonder volledig op onze kop te hoeven gaan staan!
Tijdens 1 van de activiteiten werd gevraagd naar de highlight van het afgelopen jaar. ‘Vandaag!’ was één van de enthousiaste antwoorden. No need to say more!